close

Day 121

 

119 星期日

今天的行程~

冇出去…….
 

好彩半夜有返暖氣啦~
今日決定唔出去啦, 雖然天氣好好~ 反正我有好多時間0係呢到, 唔駛咁急0~ 所以今日就uphp同寫下小說, 我要過得悠閒0~ 如果可以拎部電腦去café坐一day都幾爽~ 不過電腦+叉電係好重………..
每個人0eating habit都好唔同, 我發覺呢一家人食好少0既同好夜食0, 尤其係三姐妹, 所以有時我覺得好尷尬……… 咁樣我會瘦好多………..
終於都訂0sim card, 但焗住要用UK debit card, 又要俾charge, 無啦啦貴0(佢應該唔收EU以外出0既卡)……………
見到好多舊同事resign 0, 我只係走0左三個幾月0, 已經有咁大0既轉變……….. 突然覺得我就算再返去都冇乜意思………… Anyway, 其實我都唔會返去舊公司~ 但我除0左返機場, 仲有冇其他出路呢?? 我真係唔係好知……..  
, 聽日就去Belleville 0Chinatown, 睇下有咩0野買, 之後我充可以煮多00, 食多00野啦~ 希望唔會太貴啦~ 巴黎呢到有兩個Chinatown (其實係有三個, 13, 203), 咁多鋪頭, 有競爭應該會平00~ Belleville離我住0個到都算近, 希望行去唔會好遠, 可以慳返兩程metro~ 最想整飯糰同米紙卷, 咁就可以帶返學食, 又可以俾佢0地一家人食~
一用微波爐就跳制, 難道我今晚又冇得沖涼??

1.19 Sunset from my room.jpg

由我間房望出去0既黃昏~

 

 

今天的費用~

sim card

1€

 

arrow
arrow

    Julie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()