Day 3

 

 

923  星期一

 

今天的行程~

09:55  出去
16:40  回來
  

今日好早出去, 要去library printadmission letter, 跟住要去開bank acct, 再去交accommodation fee, 之後再去Police registration~

9.23 outside my housea.jpg

My house - Farthings Court~

9.23 outside Templeman Librarya.jpg

Outside Templement Library~

9.23 a corner of the campusa.jpg 

A corner of the campus~

 

其實我0係呢到真係好多0野都唔識唔知……….. bank acct, 我真係唔知我應該等到7/10開個唔駛月費, 定照開個唔駛等但要俾£5 per month……… , 琴晚張被我都知我唔應該買住, 今日落city centre都可以買, Yvonne話係£7-8……….. (£7-8係齋一張被, 我俾0£39.5有張10 Tog 0既羽絨被, 兩個枕頭, 兩個被袋, set床單+枕頭袋, 但除0左張被其他0野我都係唔需要0)
Police registration0左好耐………… 就係因為咁就識到新朋友Yvonne~ 佢都係香港0, 0係香港讀完asso 0黎呢到直入Yr.2, archit~ 我一直0係到諗我0地要做Police registration係因為我0地本HKSAR護照上面係CHN, 如果我用BNO (上面係GBR)咁係咪唔駛俾£34做個Police registration?? 我冇求證, anyway, 我覺得自己俾人歧視緊~
之後我0地一齊食0~ 呢到食0野都幾貴~

9.23 paninia.jpg  

Panini~

 

之後就行0左一陣~ , 其實0黎呢到讀書0既香港人大陸人全部都好叻0(accomodation fee時見到一個香港女仔佢係0黎讀Law!!!), 我都要叻0的先得~ 原來可以0係香港HSBC開個英國戶口先, 咁就唔駛俾月費啦………. (聽講係, 我冇求證過) And then有好多welcome events我都係唔知0, 依家好多都fully booked………. 仲有係Unirider, 我都唔知買唔買好, 一買就要買兩個term, 但我只係用一個term……… 咁我就更加唔可以隨便出city centre……….
我真係好想喊, 好多0野都好煩……….. 同埋冇電視睇日子好難過………… 同埋見到佢0地個個facebook都講打風, 雖然係辛苦, 但我真係好掛住機場0既生活……….. 好希望同大家一齊片客~ 呢個係第一個冇我份0既風
………. I really wish I was there!!!
第一次買0野返0黎煮, 最平都係自己煮~ 廚房00野都夠用0, 係污糟0左少少0~ 呢到0的果汁都幾好飲~ 我都唔明0的外國人點解咁鍾意晚晚party? 雖然老實說我係唔後生, 但我又真係唔太鍾意party~ 你叫我唱幾晚通宵K反而冇乜問題~ 唔知點解買0野條數好似唔係好0, 下次都係要拎單~ (後尾發現Essential (0U裏面0shop, main campus 0個間都OK大間好似超市, Parkwood 0個間就好近我間house, 但就好似便利店咁上下大)成日嘟錯數
!!)

9.23 Essentials shopa.jpg  

Essentials shop~

 

因為太無聊啦, 所以開始睇「半沢直樹, 都幾好睇呀~
原來今日係有個postgraduate 0Canterbury orientation and Cathedral visit………. 不過我今日好多0野做(雖然話遅一日做都一樣), 但如果今日去0orientation我就識唔到新朋友仔啦~ 新朋友仔Yvonne0野好似阿Moon (我同team 0既同事
)~
 

 

今天的費用~

lunch

£5.7

Essentials

£8.77

 

arrow
arrow

    Julie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()