close

Day 19

 

10星期三

今天的行程~

10:42  出去上堂
13:45 
回來

Today must be better than yesterday, that’s what I think~
今日上堂講下theory00, 但我都係覺得好難, 好似以前咁要選擇性明白(即係做essay 0topic就要明, 其他唔明就由佢
)~
之後有個School of English Postgrad lunch, 免費有0野食, 0的同學傾下計咁~ 其實我都唔想咁自閉0~ 仲咁0岩見到Grace
~
shock!!! Miho同我講koki俾事務所解0左約呀!!! 好大件事呀!!! 點解會咁0? 好可惜………… 希望事件好快解決, 然後個個都過得好啦~ (我係咪太天真呢
?)
終於都睇到「49日」啦~ 原來用Google Chrome就可以睇到Youku同搜狐, 太好啦~ 不過我唔明點解智賢最後都要死
……….
繼續upload0的舊postpixnet~ 諗住打開本旅行日誌睇返, 點知一打開就係我要睇0個頁, 真係又會咁00
?
我成日諗一間student house係應該好似西班牙Alcala de Henares 00的咁(2006年由LisbonMadrid 00個到屈過兩晚蛇), 有個好大0既廳, 有電視, 有個open kitchen, 總之有好多common area, 仲有天台添, 0個時去屈蛇都覺得0個到好開心, 不過返學要搭車, 00的囉~ 不過呢到個感覺都好似我0Lisboastudent casa, 不過就冇廳冇電視冇大露台
~

arrow
arrow

    Julie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()