close

Day 22

 

1012  星期六

今天的行程~

冇出去……

今日天氣好好, 終於都停0左雨啦, 但我等唔到今日先出去………..
0
0岩睇0Julia (小學/中學同學) shared 0facebooklink, “In your thirties, you’re no longer afraid of change… because you know that ‘change’ is just another way of saying ‘upgrade’”~ 真係講得好好
~
今日仍然好努力睇「A Tale of Love and Darkness~ 越諗越覺得唔對路………… 難道我真係要做written 0literature?? 點講我都係under school of English, 如果做film又好似唔係好妥
…………
大家都要洗碗, 唔好意思Jenny, 0左尖………. 我真係唔識死, 明明人0地入去先仲開埋水喉……….. 我唔係有心0, 我下次唔會0架啦!! 我有時真係好蠢…….. 0的自覺性都冇~ 我覺得自己好衰……..

0左好努力睇readings, 亦都好努力咁up0的舊post~ 已經up晒啦, 咁就可以繼續寫0架啦~ 其實0係呢到除0左好多時間()睇書之外, 我都有好多時間可以寫0~ 最起初細個時0既夢想係揸筆搵食, 但我明自己其實中文唔係特別好………… 但除0左文筆, 內容都好重要0, 所以不斷去旅行、反思、學, 去增加自己0既內在修養~

10.12 Chinese noodles.jpg  

今日係食麵, 又快又簡單~

arrow
arrow

    Julie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()