close

Day 71

 

1130  星期六

今天的行程~

冇出去…….

原本諗住今日落City Centre0, 加上今日天氣又咁好~ 不過我起身0個時已經係1145, 再寫返琴日0的日記, 0左好耐, 又食下0野咁, 搞到成三點半都未落得去…………. 算啦咁, 聽日先落啦~
今日一起身就收到好多email, 我覺得Appartager都幾有用~ 我都希望有消息, 想平0, 但又怕俾人呃, 如果Cite Universitarie可以快0的覆我就好啦~ (Cite Universitarie係由好幾棟student hall組成, 比較平之餘仲好近Reid Hall (我返學0個到), 都好大競爭好難入~ 至於Appartager我自己覺得係一個幾好0source, 不過要回覆時都係要俾錢
join member, 當時我都俾036.90€ for一個月)
0
0岩先發現原來00岩上0個堂Postcolonial Discourse要睇「The Returns of Zionism, 之前Week 2Postcolonial Body & Text已經睇過…….. 我真係冇乜印象, 雖然我有一刻有諗過可能會一樣, 但我冇求証過~ 第二次睇0既分別係覺得易明0~ (冇錯, 好多時0reading都要睇幾次先會明
………..)
雖然已經訓0左好耐, 但今日都仲係好攰………….. 琴日乜都冇做過, 今日要做0野啦~ , 我完全唔明00poems, 呢鋪大鑊!! 完全唔知點
present……….
呢幾日個頭都好痛, 睇得「On Call」多, 成日諗自己會唔會有0的咩病
………..

arrow
arrow

    Julie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()