close

Day 88

 

1217  星期二

今天的行程~

17:45  出去
20:02 
回來

點解?? 點解Paris對我0黎講永遠都係一個咁不安0destination?? 我相信Paris係一個好nice 0既城市, 我都好想好enjoy, 0係之前真係太多問題要解決啦…………. 雖然就0黎聖誕節, 0黎新一年, 係應該開心0, 但我覺得自己好似0係個死胡同轉0黎轉去…………… 其實每年呢個時候我都有種好寂しい0既感覺, 好耐冇覺得Christmaswarm 0…………….
, SANA已經收到張卡啦喎~ 不過Miho好似未收到~ 老實說我覺得我應該寄得切俾Tracy 0, 不過我都係唔敢博~ 都係保險0的好, 雖然人馬座愛賭博
~
今日係最後一堂上French~ 但得返好少人上~ 不過今日呢堂都幾開心, 仲有彩虹糖食~ Tami一齊返去, 佢無論反應同講0野都好快~ 我都想講英文講得好快, 如果可以唔駛點諗, instinct咁講出0黎就好啦~ 唔知呢, 總覺得一切都會變好
~
MyLady真係好好睇呀!!! 重點係530既黃子華真係好掂!!! 有腦不但止, 53歲都仲可以覺得佢咁型, 超有魅力~!!! 抵佢成為男神第一位!!! 雖然佢唔係靚仔, 但佢真係好charm!!! 成日覺得佢好似一個人, 但諗極都諗唔起係似邊個………… 真係好好笑!! 一句好普通0既對白, 黃子華都可以講得好好笑~ 「極(gik)痛係來自極(gik)愛」, 0左個k音完全唔同晒~ 拍住黃子華, 徐子珊當堂做得好好~ 睇完一集要等第二日真係好痛苦………..

原來「On Call」大0左結局啦~ 洋聰同車車呢段真係好感人~ 一康講0既「無論發生咩事, 信念先係最緊要」, 呢個同我平時諗0既好似~ 憑信念, 我自己都發生過好多成功0既事~ 只要有信念, 就一定做得到, 呢個係我成日同自己講00~
成套劇都好誇, 個個都有病, 再唔係健康0個個都撞車………….. 好似「烈火雄心」咁, 成個區都成日火燭~ 其實仇輯好多分支, 所以講男女主角一健同魚仔好少, 好多都係好夾硬特登講佢0, 連大結局都夾硬要一健撞車, 夾硬要魚仔幫佢做手術, 夾硬要一健昏迷…………. 最後一集先0黎講「信念」, 呢套劇真係太貪心, 想講00野狩多啦~ 不過「信念」呢樣0, 之後芊兒其實一直都有講開~ 總之, 冇啦啦要一健撞車, 仲要昏迷, 真係好搵0黎做~ 見到佢影基灣小學, 好懷念呀(我以前讀0個間幼稚園0係隔離)~
香港, 係我0既家, 我好鍾意呢個地方, 但無論我再點堅持都好, 我都唔可以否認呢個地方真係越0黎越唔可以住落去啦………… 點解新移民來港一年就可以攞綜援??? 點解我00既政府可以縱容人00黎剝削我0地自己人?? 今日睇到呢個新聞我真係覺得好sad………….. 就好似我呢個term0Palestine, 政府任由0Israeli搶奪Palestinian 0的地咁…………
Paris accommodation, 個香港女仔覆返我, 其實佢冇正面回應佢0他巴黎做乜, 點解佢要離開6個月(佢話巴黎呢個係佢0secondary apartment, 佢要離開係因為weather, 避寒咩!!), 總之我覺得佢好お嬢様みたい, 0的驚…………..

 

arrow
arrow

    Julie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()