close

Day 96

 

1225  星期三

今天的行程~

冇出去……

又係訓訓下醒0………… 不過之後發0左一個好得意0既夢~ 個夢係ayu 00左香港開film con之頖00, 有好幾場, 我都好似睇0左兩、三場, ayu都留00係香港成個禮拜~ 我個位好後, 到後尾我發現ayu都有坐0係到睇, 0係我前面兩、三行, 好近~ 應該係想睇0的觀眾反應~ show0的人猛搵一個叫Yunaka 0既女仔, 佢係坐輪椅0, 我話其實好似我0boarding, wheelchair有優先~ 呢個潛意識好強, 就係我好掛住機場~
今日係聖誕節, 我決定乜都唔做(因為呢個係obligation), 淨係想搵00野寫下~
其實今日真係冇乜0野做, 又邊到都去唔到(冇巴士), 老實說係好悶0, 但我又唔想今日咁快完, 因為我唔想冇0左個obligation, 聽日要開始做0野啦…………. 諗都覺得痛苦…………….
睇「貓屎媽媽」, 原來好好睇喎, 好好笑呀~ 而且個個都做得好好~ , 胡定欣個孖辮look勁似Wingian (我個莊友)!!! 王浩信好好笑, 古明華好好笑, 朱咪咪好好笑~ 無可否認, 我真係好掛住香港!! 見到銅鑼灣我就係咁喊……….. 係我成日行0既地方~ 香港變得好快, 唔知出年返到去之後會變成點~ 其實住落我都覺得Canterbury呢到好好, 但始終香港先係我0既地方~

 

arrow
arrow

    Julie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()