close

Day 100

 

 

12月29  星期日

今天的行程~

冇出去……
 

不得不提呢幾日0係Yahoo首頁見到MIKIMOTO 0既廣告~ 比起鑽石, 我係鍾意珍珠多0的, 我亦都0係小說寫過我想收黑珍珠~ 不過我好似未寫過MIKIMOTO~ 但MIKIMOTO都唔平0架~
佢0地0係香港0既今日返HKU影相同gathering~ 今年又冇我份影啦……….. 估唔到收到0的聖誕卡之後第一個同我講多謝0既係Trevor~ 我真係覺得文字係可以帶俾人好多感覺~ 所以我好鍾意寫0野~ 唔係話要寫得好好文采, 好有文學風格, 唔係, 只要簡簡單單寫出心裏面諗0個句就夠啦, 用口語最直接, 亦唔需要轉返做書面語~ 不過好老賓說, 我知道你寫完好多0野俾人, 人0地收到acknowledge你多謝你, 呢0的都係自己満足, 最終最終都係為0左自己感覺良好, 人始終係自私~

12.29 Christmas Cards.jpg
 

我真係無諗過自己可以五日都冇出去!! 為0左之後幾日可以玩得放心0的, 我呢幾日都好努力~ 其實我真係一個幾有意志0既人~
It’s always hard to make a refusal, even using email……………. 我估唔到我咁lucky可以有得選擇(Paris 0個到)~ 我當然揀平0個邊啦, 揀0左Patricia, 所以就要同Mimi講唔好意思………………
搞錯, Anatasha去0左Prague囉!! 點解0的人好似唔駛做0野咁0架??
呢兩日、三日隻牙唔痛, 頭唔痛, 但左邊鼻翼裏面好痛……………….. 我係咪有0的咩暗病呢??
雖然我唔可以好instinct咁諗0的英文, 但我寫essay時諗唔到英文點講, 亦都唔會諗到中文點講~ 我覺得自己好叻呀, 由開頭對住個Word file想喊, 到依家嘔到3300字~ 雖然都係廢話, 但總算有貨交先
~

 

arrow
arrow

    Julie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()