Day 107

 

15 星期日

今天的行程~

冇出去……
 

全面進入認真mode!!!
明明琴晚已經好早訓, 但我今日都係訓到十一點先起身~ 無可否認我0係呢到真係好訓好多, 又暖, 張被又輕~
同我家姐傾0左一個鐘, 最後都係用Skype~ 原來我阿媽覺得我0係呢到好慘~ 的確, 我真係好唔鍾意0個種身邊好多人, 但冇人理我好alone 0個種感覺~ 但當得我一個人0既時候, 就真係好free, 好爽, 有時真係寧願得我自己一個~ 我係自閉系~
望住本書, 我真係好想喊…………. 0左好多次, 我都唔係好明段0野講乜, 點解會咁難明0? 好似有00岩用, 但我又唔想用錯miuse 0, , 好難呀~ Auey FB msg 0左一陣, 好彩我0既進度都係同佢差唔多0~ 最後我都寫到1200字啦, 多過原本今日0target, 我覺得自己好叻呀~!! 老實說我今日真係一0的都唔懶, 不過都係好似唔夠時間用, 日記都唔得閒打~ 聽日唔可以再打咁多機~
夜晚又橫風橫雨啦, 希望聽日好天啦, 我要出去呀~ 我都仲未得閒整返把遮添……………

(P.S. 講開target, 我諗起「世界一難しい恋」裏面大野智話「Target Full Speed Two Months~)
 

arrow
arrow

    Julie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()