close

Day 123

 

121 星期二

今天的行程~

冇出去…….
 

今朝起身得我一個都幾爽0, 不過晏晝兩點幾廚房又冇電, 又煮唔到0………. 不斷食包、蛋糕, 後尾Marcel0黎應該整返個電啦, 我又食0左即食pasta, 但都好似唔係好飽………
今日收到一本書, 仲收到sim card, 有個法國號碼安心0~
原來下個禮拜就新年, 我成日以為2月頭先係………… 咁我要快0的去買返0的湯圓同年糕啦(其實我又冇話要傳統過節, 只係我自己想食)~
仲有好多readings未睇, 聽日仲要準備飯盒~ 不過我發現星期四上完French之後我有成三個鐘先再上Film, 有好多時間可以睇~
呢幾日佢0地係咁播「Grey’s Anatomy」俾我睇~ 都幾好睇0, at least好睇過「On Call」先~ 今日冇睇到「
失恋ショコラティエ 」添~ 原來我好忙, 好多0野要做~
 

 

今天的費用~

Joe mobile

5€

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    留學生活 Paris 巴黎
    全站熱搜

    Julie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()