Day 146

 

2月13  星期四


今天的行程~
09:13  出去
09:28  到Gambetta
10:02  到Vavin
10:06  到Reid Hall
11:05  落堂
11:10  離開
11:45  到Lesley家
13:29  離開
13:57  到Reid Hall
18:00  落堂
18:08  上metro
18:48  到Gambetta
19:03  回來

今朝又起身真係超眼瞓………… 行去Gambetta時行得幾慢~ 好彩兩轉metro都有位坐, 我真係瞓著咗七成, 感覺好少少~ 搭三號線時有啲問題, 有兩個站停咗好耐, 搞到我遲到…………. 
上French, 都係一貫唔識, 哈哈, 我都豁出去, 都唔怕𤓓, 好老實話我唔識我唔知~ 如果我真係唔識又唔講, 咁真係會完全學唔到嘢~ 雖然我都係lagging behind, 但我又覺得自己係識多咗少少嘢, 即使係好少都好~
之後再返去上Film, 真係好眼瞓, 好努力先令自己唔合著……….. discussion時其實大家都係冇嘢講, 希望我真係學到嘢啦~ 
坐metro返去, 勁多人, 唉………. 返到去之後唔知點解Patience唔返嚟, 咁即係冇人煮飯, 三姐妹又好似唔駛食㗎喎~ 不過我返嚟就啪咗兩塊包(因為聽日到期啦), 所以唔係好肚餓, 而且好眼瞓……………
聽日係情人節(雖然同我冇乜關係), 而且聽日十二點咁早就落堂, 好想去買啲甜品or朱古力返嚟食~ 不過呢個禮拜真係駛咗好多錢, 而且聽日要去超級市場買嘢(又要駛錢………..), 所以都係唔好去住比較好, 而且我都仲有一盒朱古力未食晒~ 其實我每個禮拜只可以試一次貴嘢, 計埋Au Pied de Cochon, 我呢個禮拜已經試過兩次………..
哈哈, Naj (泰國同學)問我琴日點解唔嗌埋佢一齊去Mariage Frères, 或者下次可以叫埋佢一齊去Ladurée~ 但講真, 我真係好享受琴日一個人坐低寫寫寫嘅感覺, 真係好free好開~ 或者嚟緊reading week我都可以做啲令自己free啲嘅嘢~
Patience好晏先返嚟然後先煮飯店 其實咁夜先食飯(成十點半)真係唔係咁好, 大妹同細妹仲要食完就瞓……………
不如講下同學篇啦~ 有啲寸寸哋嘅英國同學Lawrence, 真係好似Will Smith~ 意大利同學Mattia, 真係好靚仔, 但佢都有意大利男仔嘅通病, 就係矮, 而且佢講英文口音好重, 我唔係好聽到佢講乜…………..
我已經嚟咗巴黎一個月~


 

arrow
arrow
    文章標籤
    留學生活 巴黎 Paris
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Julie 的頭像
    Julie

    私の旅行日誌~

    Julie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()