close

Day 147

 

2014年2月14  星期五

2.14 Valentine dinner 4.jpg
 

今天的行程~
09:12  出去
09:24  到Gambetta
09:54  到Vavin
09:59  到Reid Hall
11:55  落堂
12:02  離開
12:12  到Lafayette
12:47  離開上metro
13:11  到Belleville
13:42  離開
14:58  回來

今日上Diaspora & Exile好OK, 我好鍾意「Dreaming in Cuban」裏面嘅ideas~ 兩個鐘真係講唔到啲乜, 好快就過~ 其實identity係一個好大嘅topic, 亦唔會有結論~
十二點就走, 琴晚最後決定行去Montparnasse行下Lafayette, 然後再去Belleville買嘢~ 落雨真係好麻煩~ 呢間Lafayette其實冇乜嘢行, 不過雖然佢個文具部好細, 但都俾我搵到格仔簿, 有需要可以去買~ 原來呢到買RIMOWA仲貴過香港~ 
之後去Belleville, 喺Paris Store見到有燕菜精!! 咁我可以整蛋糕啦~ 喺Paris Store買完嘢就行返去四個蛋糕模(其實個模唔貴, 成8吋, 仲可以”pak”開, 都係5€), 然後再去Carrefour~
返到嚟好雄心壯志整豆腐芝士蛋糕, 整個餅底都OK, 嚿豆腐都OK, 好香, 但到嚿芝士就出事啦………. 完全唔係我想要嘅cream cheese………… 都算啦, 照用啦, 但個皮好硬, 應該係唔食得嘅……..  好麻煩先整咗啲芝士出嚟, 我又發現嚿芝士有啲鹹, 唯有唔用咁多芝士用多啲cream啦~ 打cream都OK嘅, at least係我expect嘅cream~ 不過落個燕菜精又出事啦……… 點解佢係一嚿嚿唔溶㗎?? 唔通係因為啲豆漿(喺香港整時落魚膠粉都試過係咁)?? 篩咗好多次篩走啲一嚿嚿燕菜精, 但我又好驚會雪唔”鯨”………. 唉, 好煩呀, 搞咗我差唔多三個鐘…………. 為咗等佢”鯨”, 我仲加埋啲西米落去~ 如果唔食得or唔好食就好大鑊, 成八吋咁大……… 而且我個份量唔係好啱, 個餅底好薄……… 總之所有嘢都係錯晒……… 依家只希望佢會”鯨”啦, at least叫做可以食(唔好食都好)~ 仲駛咗好多錢添……… 總之整Chocolate mousse簡簡單單就算啦, 而且平啲~ 最大問題係個燕菜精, 只要”鯨”到就乜都整到~ 我依家真係超級傷心………. 其實個豆腐真係好香~ 雪咗一個鐘睇一睇, 真係好似唔”鯨”, 雖然未至於流出嚟, 但佢唔硬係一個問題……… 其實當西米甜品食都OK嘅~ 如果我係喺香港, 我阿媽一定又話我冇嗰樣整嗰樣, 仲要洗餐矇~ 同埋呢個糖粉唔OK, 感覺好似代糖唔多天然(鬼叫佢哋冇買糖咩)……….
第二個月開始啦, 今日又俾咗rent~ 我發現我都仲有好多錢剩, 可以不用太慳(但當然唔係要駛晒啦)~
今日係情人節, 佢哋都慶祝下set晒table食飯~ 個蛋糕最後都係雪唔硬㗎, 個味OK但個texture好奇怪, 過咗兩次篩都係唔滑, 我諗都係啲燕菜精嘅問題~ 不過都算係咁啦, Patience都有食完再食, 都KO咗大半個~ 不過我覺得今次個餅底整都OK嘅~ 叫咗媽咪寄啲羅百臣魚膠粉俾我, 希望佢快啲寄嚟啦, 我唔係好敢再用啲燕菜精, 同埋我唔要再用糖粉呀!! 啲糖粉食完喉嚨好唔舒服……….

2.14 cake 2a.jpg

2.14 cake 3a.jpg

2.14 Valentine dinner 1.jpg


話說今日SANA send咗小說俾我做情人節禮物, 原來係「看不見的星光」嘅續集~ 估唔到佢寫AMS, 之前仲諗住寫個「悠長假期」系列AMS篇俾佢添~ 睇完之後搞到我好想寫嘢, 加上我諗咗好多嘢未得閒寫過~

 

今天的費用~

Paris Store

8.03€

蛋糕模

5€

Carrefour

12.03€

rent

500€

arrow
arrow
    文章標籤
    留學生活 巴黎 Paris
    全站熱搜

    Julie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()