close

Day 50

 

11星期六

今天的行程~

12:20  出去
16:59 
回來

0左去0個個「The Uncanny: A Symposium」今日早0左少少起身~ 成個undergrad, Uncanny係其中我好鍾意0既一part~ 仲好記得Esther Cheung上堂講Uncanny係一種感覺當你切斷0左隻手指, 你望住隻斷指0個種曾經好familiar, 但依家覺得好驚, 呢種感覺就係Uncanny~
老實說, 齋對稿讀係最worst 0presentation~ 原來好多外國人都係唔識present~ 0的後悔我冇揀讀Film Studies, 一樣可以去Paris, 仲可以apply成龍scholarship, 其實我都可以調返轉0Film StudiesPostcolonialism, 而且仲可以做好多其他0, 我又可以做Almodovar~ 其中有一個presentation真係講Almodovar 0既「The Skin I Live In
~
見到同我一齊上French 0Lesley, break 0既時候同佢傾0左陣~ 原來佢已經搵到Paris 0accommodation, 仲好近Reid Hall, 真係好
~ (Lesley0Tonbridge附近, Paris係好容易(好似我0地坐高鐵返大陸咁), 可以隨時過去睇屋)
‘Life-size me: on Puppetry and the Uncanny’
真係好勁呀!!! 佢自己整0左一個木製等身大0puppet, 整埋自己個樣, 然後上身24小時14!!! documentary好好睇~ 點解人00Master project可以做到0的咁勁00??? 佢講起familiar onto unfamiliar, 佢自己見到Riddley (puppet)個樣有uncanny 0既感覺, 因為係佢自己個樣, 我諗起「安堂ロイド~ 可以用「安堂ロイド0黎寫一篇uncanny 0
essay~

 

11.9 The Uncanny Symposium 1.jpg

 

11.9 The Uncanny Symposium 2.jpg 個puppet成個都係木製, 所以好重...........


我冇留到最後, 去到要去Marlowe Building我就走0左啦~ 其實都幾攰, 雖然係幾有趣, 但太長啦………. 17:30先完….. 不過我都有少少後悔冇留到最後, 我又唔係有其他0野做
~
0左好凍呀, 五點唔夠個天已經好黑啦~ 0Essentials出面聽到幾個香港仔講廣東話粗口, 感覺好親切
~
今日開始追埋「On Call 36小時II, 好忙先~ 0左三集, 都幾好睇
~
其實諗落我好似買得太多0野啦又~ 我應該唔好買蝦……… 因為我下個星期去London, 有幾日唔0係到, 都唔駛食咁多0
………
 11.9 Fried noodles.jpg  

今日又食炒麵~

 

 

(P.S. 估唔到我0既日記有提到Dr Cheung……….. 佢係一個好young好好笑容0lecturer~
雖然我只係0Yr.2時上過你兩個course, 我亦都唔係勤力叻學生, 不過你令我知道原來《重慶森林》《春光乍洩》《花樣年華》《2046》係咁理解, complit原來可以()睇咁多戲, 仲有你教識我咩係uncanny, 望住巴黎鐵塔淨係諗住你講0zero degree monument, 去到Berlin就一直諗住上堂播過0既《Wings of Desire, 0地一提Italo Calvino 0既《Invisible Cities》我就諗起你(縱使到依家除00個時上堂講0個少少外我都冇睇過呢本書
)~
Dr Esther Cheung, RIP……)



 

arrow
arrow

    Julie 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()