close

Day 51

 

1110  星期日

今天的行程~

冇出去……

今日煮0既係越南米紙卷, 今次整得好過上次, 今次我仲落00的油放入微波爐叮, 咁就有少少脆~ 都幾好食, 返香港可以再整~ 不過整0既時間有0的長~
之後睇0左兩集「On Call~ 幾好睇呀, 集集我都睇到喊~ 之後再睇埋「維多利亞壹號」, 勁恐怖, 極度血腥!!! 之後再睇埋「出埃及記」, 呢個題材真係好特別, 究竟彭浩翔拍0既時候係諗咩0既呢?? 無色無味0既毒藥, 打一百個”si egg”就會死人, 佑唔到任達華最後就係係咁打”si egg”~ 可惜睇完之後我都係唔知點同寫dissertation有關……….. 彭浩翔拍0既戲好廣, 我暫時未搵到一個共同點~ 不過佢有0的題材好貼近香港0既生活, 但我又諗唔到有乜係上堂學0既有關
………….
今日我只係食0左一餐咋, 雖然呢一餐係食得好飽~ 跟住又要諗聽日食0的乜, 0的咩係幾時到期, 我要整0的咩食先可以如期食晒00, 我有0的咩選擇等等~ 依家覺得炒麵同炒年糕都好方便, 不過我又食0左冇耐咋喎
~ 其實每日都做緊呢00, 好似主婦咁~

11.10 Vietnamese rice paper roll.jpg 

越南米紙卷, 呢個包法其實係唔0岩0既............

 

 

arrow
arrow

    Julie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()