close

Day 64

 

1123  星期六

今天的行程~

冇出去…….

其實我咁0既年紀0, 又或者以前undergrad 0既同學仲係讀緊書0既都係讀緊PhD, 但我自問我真係冇咁0既信心, 如果唔係我都唔會0UK再讀多個MA~ 但我相信, PhD唔係唯一出路~
睇「I Saw Ramallah, 其中一句佢話”I felt comfort in hotels. They taught me not to hold on to a place, to accept the idea of leaving”, 我覺得感受好深~ 每次去到酒店, 我唔會拎晒自己00野出0, 我驚走0既時候執好麻煩又或者會執漏0~ 而且我好少會用酒店衣櫃, 雖然我都好八卦會周圍”0~ 我覺得當你用慣0個樣0野係你就會留有感情, 你會有種熟識0comfort感覺, 漸漸成為你0居場所, 咁走0既時候你就會好唔捨得啦~ 所以我依家0係呢到, 成日記住幾時要走, 唔可以買太多0, 0野食0係走之前食唔得食晒之類
~ 當然, 書中作者有更深0既層次, to accept the idea of leaving of your home country~
我發覺我個blog冇乜人睇(pixnet始終係台灣人睇多, 但我都係堅持用廣東字), Yahoo blog 0的人又唔識0, 點好呢?? 希望到1226日之後Yahoo blog refer 0的人過0黎之後會好0的啦~ 但我又唔想咁快到1226, 唔想時間過得咁快, 唔想咁快交功課
…………
又再的起心肝search Pairs accommodation, search到四點都未訓…………. 有一個網站係0的人放租搵roommate, 都有好多, 價錢比較平, send 0左好幾個msg, 希望好快有回音啦
~

11.23 dinner.jpg 

今日食0既就係琴日整0既可樂雞膇~

 

 

(P.S. 成個Paris programme最失敗就係要0的學生自己搵accommodation, 貴之餘, 仲要係隔空搵, 冇得去睇樓(會唔會俾人呃就睇你好唔好彩)~ 不過我已經比一0的同學好少少, 因為我唔駛拎visa去巴黎~)

 

arrow
arrow

    Julie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()