close

Day 65

 

1124  星期日

今天的行程~

冇出去…….

睇睇下reading, 冇啦啦睇返以前寫0既「夜半三更」~ 0個時先00岩考完會考, 0170個年0既暑假, 十三年幾前0既事~ 但依家睇返, 我真係覺得0個時寫得好好, 直情可以拍一套戲~ 但驚覺原來我身本0environmentneighbourhood已經變0左好多, 灣仔再冇豐澤, 銅鑼灣再冇茶仙坊, 我亦都冇再飲益力多沙冰~ 好慶幸電腦雖然壞0, 但我都仲keep到以前寫00, 0既歷史~
琴晚send 0既租房msg, 已經收到拒絕0reply………. 其實都係0個句啦, 你揀人時人揀你
~
我發覺我不眠不休都睇唔晒0
readings………..
呢兩日飲0左好多茶~ 最好飲都係Ceylon (0既只係Tesco 75p 500既貸色)~ 我真係好掛住我香港0的日本綠茶!!! 同鬼佬綠茶係完全唔同味0
~
Edward Said “The Question of Palestine”好厚…………. 堅持睇晒先訓, 結果就冇點睇過「I Saw Ramallah~ 其實我呢個term全部都係關於PalestineIsrael~ 以色列人, 以前0係機場見好多~ 印象係, 0地成日都覺得自己被迫害, 少少事都用好激烈0既方法解決, 成日都嘈KSML, 同事俾客鬧, 0地訂餐又好麻煩, 甚至QF之前有個以色列客訂唔到KSML發癩要開機門攬住死 (, 我知你有宗教理由, 仲好虔誠, 我會尊重你, 但唔該你都尊重返我囉, 所有0野都有rule 0, 個餐唔係你ad-hoc要就有, at least 24小前訂, 要時間prepare 0~ QF已經好好, ad-hoc要都盡量做俾你(但唔guarantee), 其他airlines72hr, ad-hoc一定唔做0~ 仲有LY late arrivalKA, 0LY同事超唔helpful~ 仲有ISR護照拎唔到APP同我拗visa, J class都好, 唔得就唔得0架啦, 結果都係我0, 0地上唔到機~ 總之, 我對ISR0既印象就係超唔好
~

(P.S. 到今日成個留學日記up 0左一年啦~ 先至upDay 65, 仲未去Paris day trip, Manchester……….. 仲有, 好多好多事發生0Paris 0part~)

 

 

arrow
arrow

    Julie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()