close

Day 66

 

1125  星期一

今天的行程~

12:45  出去
16:10  回來
 

今日又冇咁凍啦, 有太陽時仲有0的熱~
今日去上個writing well workshop, 見到上次0Woolf Postgrad Dinner見到0既韓國男仔同中國女仔~ workshop開頭講00野同上個禮拜一樣, 起初我以為係repeat, 不過其實係唔一樣~ 不過講0個個人Steve我覺得佢好慘, 問乜都冇人理佢, 但其實佢講得幾好~ 循例每次都要聽首歌, 然後作句, 我寫0左「The time in the song is hard, but there is still hope because the young girl gave him a rainbow., 佢話我寫得好~ 韓國同學話一睇就知我讀lit…………….. 作為一個讀lit 0既人, 我真係一0的都唔夠
lit~
又俾人問係咪日本0………. MUJI其實到到都有得買0~ 我發覺韓國人都好肯發言, 好似Ilpyo (我個frd個韓國老公)
~
我發覺原來今日有Planning a Dissertation Workshop, 所以上完Writing Well之後就拿拿臨去Planning a Dissertation~ 乜都冇食過, 好肚餓………… 其實個workshop我都唔係好留心聽, 一邊聽一邊寫日記
~
上完晒0workshop, 好有衝勁咁去0library借書, 0library見到Stef~ 00的書做dissertation, 但其實我依家最擔心都唔係個dissertation~ 結果成四點幾先返去煮0野食
………….
原來今日赤西仁上0SMAP X SMAP, 仲要咁快有人放0左上網!!! 已經開始宣傳「47 RONIN」啦~ 好想睇呀~! 赤西仁已經完全復活啦, 太好啦~!!! 仲有club tour~ 加油!!! 平時就算個guest冇乜特別, SMAP X SMAP都好好睇好好笑, 一有J系人上去就更加好笑~ 超好笑, 擺明持熟賣熟, Shingo淨係斬赤西仁一個~ キムタク真係超型!!! 首新歌其實唔係幾好聽, 不過キムタク
真係超カッコええ!!! 有光芒0既人其實唔一定要企中間~
「法外風雲」大0左結局之後, 今日開始做「MyLady, 黃子華真係好好笑~

 

arrow
arrow

    Julie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()