close

Day 90

 

1219  星期四

今天的行程~

冇出去……

今日天氣好好呀, 好好陽光~ 今日收到本書啦, 果然話19號到就19號到~
果然訓覺前係諗到最多00既時候~ 琴晚臨訓諗到一大段, 起身就寫寫寫~ 不過我都要努力諗下essay先得
~
, 見到人00係日本睇燈0blog, 真係好靚呀, 好想下年再去呀~!!!

0個到總算搞掂啦, train ticketbook埋啦(無錯, 我最後都係決定搭EUROSTAR), 依家只係爭essays 0~ 但個過程真係好痛苦, 我諗唔到0argument………. 如果唔駛寫呢0essays, 變做寫安堂ロイド同埋小說, 咁就輕鬆好多~ 個短篇進度好良好呀, 有三千字啦~
, Miho都收到張postcard, 我仲驚會寄失添~ 不過原來佢都寄00野俾我, 希望快0的收到啦~
原來冬天0既歌有好多呀~ 0左個短篇點題歌「見えない星, 我仲諗起「SNOW! SNOW! SNOW!, 仲有光一0既「Melting Snow」呀, 超懐かしい~!!仲記得光一0Popjam彈結他唱, 後面伴舞0既係KAT-TUN!! 但我都係搵唔到「見えない星MP3 download, 隻碟又0係香港…………….
今日都仲係得土豆版0既「Miss Pilot, 咁我唔睇住啦(土豆load得好慢……….), 唔知點解「Miss Pilotupdate得好慢……………. 好彩今日已經有DM0既「Legal High」啦~ 真係超好笑, 劇情又夠張力, 個劇本真係寫得好好~ 希望快0的會有第三輯啦~
突然好想返香港乜都唔做………….. 對住個電腦又唔知可以寫咩真係好痛苦, 完全唔知有乜point可以寫…………… 睇「Disgrace」講0的死00既狗去incineration, 我就諗起大細B (我兩隻已經唔0係到0既貴婦狗)火化0個時…………..
今日睇個FB shared post, 原來綜援家庭係咁高收入0!! 更加唔明點解0的香港人做生做死為乜………….. 點解依家香港會變成咁
???
, 我又勁夜都唔訓啦…………. 既然我都訓唔著, 不如做下0野打下日記好過~ 打到2013年啦~ 諗返0個次去河津+SHOCK真係好辛苦, 但又超開心~ ¥4,8840左兩晚酒店!! 超抵~!! 真係好想再去…………… 返呢三年, 我每年至少去兩次日本, 0的日子不再啦
………….
雖然都仲係唔係好諗到0point, 但今日進度唔錯, 聽日繼續加油
~

 

今天的費用~

EUROSTAR (Ashford to Paris)

£39

Train (Canterbury West to Ashford)

£7.3

 

 

arrow
arrow

    Julie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()