Day 91

 

1220  星期五

今天的行程~

冇出去……

終於都收到Miho張聖誕卡啦~ 好靚呀~ 多謝晒~!!!

12.20 Christmas card from Miho 4.jpg  


凌晨時份收到Miho send 0L album 0link, 今日入落ipod~ 老實說我覺得麻麻地, 0的歌好唔似 / 唔襯依家0KinKi, 0的都OK 0, 但未有一首我係一聽就覺得好鍾意~ 老實說等0左咁耐0L album, 我係有0的失望~ 不過「ウタカタ」都幾好聽~ (不過後尾聽落有首歌我都幾鍾意, 點講L album都係我成個讀書之旅0既精神支柱~)

Miho send 0KinKi上「SONGS」同FNS 0links 0, 搞到完全冇心機做0~ SONGS」好好睇呀, 由佢0地結成時講起~ 真係好鍾意依家0KinKi~ 仲唱0左好多首歌~ 想當年以前KinKi後面跳舞0既係嵐、到KAT-TUN、到Kis-My-Ft2、到MA、依家係ふぉ~ゆ~!!
FNS, 豆真係load好耐……….. 我想話大島優子化晒妝唔戴眼鏡, 安堂ロイド裏面好似兩個人咁……………. 不過佢真係幾靚0~ TOKIO唱「Ambitious JAPAN!, 裏面有句歌詞好好, 「やるべきことをやるだけさ」~ V6都係唱好舊0既歌~ 原來宏光唱歌幾好, 太輔就差少少~ 舞祭組都幾好笑, 感覺有0的似關8~ 點解スキマスイッチ年年都係唱「全力少年」0?? 但呢首歌真係好好聽, 好有意思~ 點解依家0Johnny’s咁難聽0?? 連嵐都好難聽……… Hey! Say! Jump OK~ Kis-My-Ft2OK, 而且好唱得下, 但太分化啦, 成首歌根本就得太輔同宏光唱, 仲過份過0個時Kame赤西仁~ 自從佢咁樣捧太輔之後, 我就唔係咁鍾意太輔啦~ 想當年我睇完「下北沢Sundays」我都有留意佢~ 今年FNS都幾悶~ 雖然KinKi係唱「まだ涙にならない悲しみが」, 但唱得一段仔, 之後就再冇出場啦, 而且今年都冇ayu~
Olivia聽日就走lu~ 佢真係好多0, 擺到成個門口都係!!! 就算係有車, 我都唔會選擇拎咁多00, 最多咪拎兩個篋~
連「MyLady」都大0左結局~ 依家得返「Miss Pilot」未做完~ 咁呢一、兩個禮拜我就冇劇追啦, 即係叫我要專心做essays…………….
47 RONIN」要去到Ashford先有得睇, 邊有人會坐成個幾鐘車(轉火車會快0)陪我去Ashford睇呀……………..

arrow
arrow

    Julie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()