close

Day 130

 

1月28 星期二


今天的行程~
冇出去…….


今朝好早細妹走入0黎, 我仲訓緊覺, 我唔介意你嘈醒我, 但可唔可以敲0左門先??
原來下星期個Dali Gallery Trip係0係Sacré Coeur 0個頭, 早知之前就唔去啦………..
有時悶悶地睇FB會發現到好0野~ 以澳牛0既衰落睇香港0既衰落, 呢篇文真係好堅~ 而且佢0的粗口超傳神, like爆~
今日又係好悶……….. 寫下0野咁, 睇下readings (其實我有好多readings要睇), 但睇到個人好呆好悶………. 終於都約好0左我個小學同學食飯啦, 希望唔會駛好多錢啦~ 真係好悶, 突然好想彈下琴~
薯條對我來說從來都只係麥當勞0既side dish, 唔可以當係正餐~ 日日咁食薯條真係好熱氣, 又冇菜食喎………….. 我真係好驚自己會病…………
雪櫃0的糖水我見佢0地都冇食, 我自己0個份就食晒啦, 我覺得我今次煲得好好啦, 起碼對得自己對得人, 佢0地唔食我都冇辦法~ 但我仲有好多材料剩0左, 起碼要再煲多一次先得~
今日又係睇「失恋ショコラティエ」0既日子~ 呢集超好笑, 但又有令我好想喊0既位~ 「Bittersweet」真係好好聽, 好襯套劇~
我發現佢0地成家人除0左睇電視就係玩Candy Crash, 乜依家都仲有人玩0既咩?? Marcel每晚睇電視都睇到好夜, 佢0地好似冇咩嗜好~

 

arrow
arrow
    文章標籤
    留學生活
    全站熱搜

    Julie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()