close

Day 131

 

1月29 星期三


今天的行程~
10:10  出去
10:19  到Ménilmontant
10:32  到Rambutau
10:36  到Centre Pompidou
11:00  入去
13:42  離開
14:05  到Paroisse Saint-Eustache
14:22  離開
15:03  到Lindt
16:05  離開
16:22  上metro@Saint-Lazare
16:52  到Gambetta
17:22  回來

今日係去Pompidou trip~ 跟學校去0既好處係佢0地俾錢買埋飛~ Pompidou好高, 上到六樓可以望晒成個巴黎, 見到Eiffel Tower同Sacré Coeur~ 老實說我真係好唔明Surrealism係0的乜, 無論我去幾多art museum都好, 都唔係好明, 我真係冇乜art sense……………. 仲有時間就行埋core exhibition, 有兩層, 勁多0野睇!! 原本約0左一點0係大門口等, 因為我未睇晒就冇落去啦~ 我睇到差唔多點九先走~ 見到Picasso同Miro好開心, 另外Vassily Kandinsky 0既畫都好靚, 每次行art museum我都識多一個artist, 今次就認識0左Vassily Kandinsky啦~ 影0左勁多勁多相~ 有0的art works真係幾靚~ 其實我可以再睇慢0的, 0係core exhibition 0個到我好多字都冇睇到, 成日諗住一點要走…………… 雖然行art museum好開心, 但每次都好攰, 今次都行足兩個幾鐘~

1.29 Paris - Centre Pompidou 15 - Femme et oiseau by Joan Miroa.jpg Femme et oiseau by Joan Miro

 

1.29 Paris - Centre Pompidou 17 - Femme et oiseau by Joan Miroa.jpg Femme et oiseau by Joan Miro

 

1.29 Paris - Centre Pompidou 32a.jpg

1.29 Paris - Centre Pompidou 44 - Le Velo by Alain Sechasa.jpg

Le Velo by Alain Sechas

 

1.29 Paris - Centre Pompidou 59 - Architecture and Morality by Glenn Browna.jpg Architecture and Morality by Glenn Brown

 

 

1.29 Paris - Centre Pompidou 80 - Le Jardin d%5Chiver by Jean Dubuffeta.jpg

1.29 Paris - Centre Pompidou 79 - Le Jardin d%5Chiver by Jean Dubuffeta.jpg Le Jardin d'hiver by Jean Dubuffet

 

1.29 Paris - Centre Pompidou 88 - Jungster Tag by Vassily Kandinskya.jpg

Jungster Tag by Vassily Kandinsky

 

1.29 Paris - Centre Pompidou 112 - L%5Cenfant a la glace by Maria Blancharda.jpg L'enfant a la glace by Maria Blanchard

 

1.29 Paris - Centre Pompidou 116 - Au cafe by Leonard Foujitaa.jpg Au cafe by Leonard Foujita

 

1.29 Paris - Centre Pompidou 118 - Mon interieur, Paris by Leonard Foujitaa.jpg Mon interieur, Paris by Leonard Foujita

 

1.29 Paris - Centre Pompidou 120 - Place Saint-Andre des Arts by Takanori Oguissa.jpg

Place Saint-Andre des Arts by Takanori Oguiss

 

1.29 Paris - Centre Pompidou 132 - I like Olympia in Black Face by Larry Riversa.jpg

 I like Olympia in Black Face by Larry Rivers

 

1.29 Paris - Centre Pompidou 134 - Femme nue au bonnet turc by Pablo Picassoa.jpg Femme nue au bonnet turc by Pablo Picasso


之後就開始我一個人0既exploration啦~ Plan 0左今日行返去Opera 0個頭去Lindt飲朱古力~ Cap低晒0的google地圖, 所以都幾易行~ 途中經過MUJI, 雖然見到好興奮, 但好細間, 好多0野都冇得買~ 我未行過咁細間0既MUJI~ 仲經過一間好靚好靚0既教堂, 裏面個organ好大!! 我覺得一間教堂係應該要有一個organ同行苦路牌, 呢到都有齊晒~
最後都行到去Lindt啦~ 感覺唔係好遠, 但其實已經行0左好耐~ 今次入去仲有一粒Lindor派, 上次都冇~ 一早諗定0左要Chococcino, 雖然有0的貴, 但worth to try 0既~ 佢仲可以揀dark chocolate定milk chocolate底, 仲有一塊朱古力片跟, 真係幾好~ 都幾好飲呀, 雖然係甜0的, 飲得朱古力都預0左~ 好開心可以尋回呢種坐底hea住寫0野0既感覺~ 不過呢到人好多, 位唔多, 唔可以坐得太耐~ 我發覺周圍好多西班牙遊客~ 今日係咁落雨, 雖然唔係好大, 但好密下…………. 雨中慢步巴黎都唔係咁盞0架咋~ 0的景點靚都好, 一落雨就變得好乞人憎~ 我要堅守每個禮拜用50€呢個原則, 所以我唔可以成日做0的咁奢侈0既0野~ 因為新年, 我都額外駛多0左12€………… 

1.29 Paris - Lindta.jpg


我唔0係Opéra搭metro, 上次0係個站行0左我勁耐!! 諗住行前0的0係Harve-Caumartin上, 點知行多0左個站去0左Saint-Lazare~ 巴黎0的metro站其實相隔得好近~ 繼0係Lafayette見到日文, 連Saint-Lazare metro都有日文廣播~ 上0左metro, 點知3號線有事, 等0左好耐先閂門, 之後架車又有事, 要0係Opéra落車上第二架…………. 搞到用0左成半個鐘先返到Gambetta, 好彩有位坐咋~
諗起我0的糖水冇人食, 我就好想喊………. Anyway, 今日重點係要整飯糰, 最後我都係決定買罐頭粟米~ 返到去見到有一碗糖水KO 0左, 我都安慰0的, 唔理佢食0左定倒0左, 總之唔好俾我見到佢存在就得~ 之後就開始整飯糰~ 老實說我都係第一次煲咁多飯~ 煲飯0既比例同程序都係冇錯0既, 只係呢個舊式電飯煲冇我屋企個Panasonic煲0既飯咁香咁好食~ 話時話我真係好多年冇用過呢0的舊式電飯煲~ 三姐妹都好有興趣整, 不過佢0地一個落得好多餡, 都唔留返俾下一個, 最後0的餡就唔夠用啦…………. 一共整0左24個, 用0左四杯米, 即係一杯整到六個~ 之後仲要洗洗洗, 真係好鬼攰…………. 好懷念0係香港整完晒之後我阿媽會幫我洗~
0係Gambetta行返0黎時不斷咁self-talk, 諗起「失恋ショコラティエ」講0既0野, 又諗起自己0既片思い~ 不過依家乜都冇lu~ 我都希望快0的有新0既人出現, 就算又係片思い都好, 我都好想好似爽太くん咁為自己0既片思い而努力~
肚餓到好暈, 之後係飽到好想嘔同好想喊…………… 咁樣真係好辛苦…………… 老實說我真係食得比平時多, 平時我只係食三個飯糰, 今日我都係食0左三個, 仲食0左肉同橙~ 好明顯Marcel唔係好好0的飯糰, 不過Jane同Patience都食0左好多~ 整0野俾人食就係咁煩, 又怕人0地唔鍾意食, 又怕食唔晒, 所以我好少整0野俾人食~ 不過話時話, 整飯糰通常都係為拎出街食, 好少咁樣當晚飯擺上枱食~ Anyway, 只係剩返七個, 好易解決0者~

1.29 rice ball 3.jpg

呢0的工具0係巴黎都唔難搵~


今日先send email 0黎話要睇上個禮拜0既某一份reading………… 聽日就上堂, 邊到睇得切呀??
訓0左一陣再起身, 都仲好似未消化到………. 呢兩日0的牙又痛返啦………… 其實我忍痛0既能力都好高…………. 
其實如果平時冇0野做, 可以拎埋部電腦去麥記飲咖啡, 唔駛2€可以坐一day, 而且我行去就得啦, 唔駛車錢, 如果有埋wifi就更加好啦~ 雖然話留0係屋企都可以自己沖咖啡用電腦………..

 

(P.S. 原來早在巴黎時我已經睇過藤田嗣治(Leonard Foujita) 0既畫, 突然覺得自己好厲害(笑)~)

 

今天的費用~

Lindt

6.5€

粟米

1.56€

 

arrow
arrow

    Julie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()