close

Day 132

 

1月30  星期四

1.30 glutinous rice ball 3.jpg


今天的行程~
09:10  出去
09:25  到Gambetta
09:53  到Vavin
09:56  到Reid Hall
11:05  落堂
11:40  到Lesley家
13:25  離開
13:55  到Reid Hall
17:55  落堂
18:01  上metro
18:37  到Gambetta
18:53  回來

Miho send FB msg 嚟我先醒起今日原來已經係30號…………… 完全唔記得要訂KinKi………… 
今日要上堂~ 上French, 我真係好唔識, 如果我唔溫下會完全學唔到嘢, 每個星期胡混過去…………….. (其實冇話硬性一定要上French, 好多人都已經冇上, 所以上上下得返我同Lesley~ 雖然我好唔識, 但唔走堂係我嘅堅持~ 註: Undergrad三年我都冇走過堂~)
之後就去Lesley到~ 我帶咗四個飯糰, 分咗一個俾Lesley, 好彩佢話好食, 仲有人識欣賞啫~
之後再返去上堂, 成堂都唔係好知講乜, 啲戲睇到我好眼訓……………. 佢問嘅嘢我真係唔係好識, 仲要做功課…………… 我要用多啲時間睇啲readings先得~ 唉, 成日都好似一舊雲咁, 點解我嘅學習過程永遠都係咁㗎…………… 
返到去就係煲湯圓~ 三十粒真係好多, 但都係一次過煮晒唔好留, 佢哋唔食我都仲有後著, 聽日帶返去俾Lesley食~ 我都話啦, 啲糖水倒咗唔好俾我知, Marcel要用碗, 其實即係問我好唔好倒咗佢………….. 弊啦, 啲湯圓佢哋唔點食, 就算我帶返學都清唔到咁多………….. 成件事錯晒, 我唔會再整啲咁麻煩or咁貴嘅嘢!! 我真係好想返香港, 起碼有人同我一齊食湯圓~ 再煎埋年糕我就唔會再成日煮嘢㗎啦~ 好有defeated嘅感覺………….. 嚟到巴黎第一次喊…………… 我真係好想返香港過年!! 我最鍾意嘅節日就係新年!! 以後我都淨係整嘢俾自己食算啦~ 大時大節一個人喺外地真係好寂しい~ 我都好想去迫花市~ 就算呢到點好都好, 呢到始終唔係我嘅地方~
見到大家啲團年飯、行花市相, 仲有大年初一FB status, 我真係十萬個羨慕!! 冇可否認我今日真係好moody, 而且開始好多嘢做, 啲牙又好痛………… 呢兩日仲要飽到消化唔到, 好多嘢都好唔如意………….. 其實我每post一張相上FB, 你哋嘅每一個Like都係俾我一個安慰, 俾我感覺到我係存在緊, 係有人sense到我哋存在, 雖然要靠人哋嚟証明自己嘅存在係有啲可悲…………… 
情況都唔係咁worse啫, 我扚咗七粒俾Lesley, 都係剩返七粒啫, 我一個人兩日都食得晒~ 

1.30 glutinous rice ball 1.jpg

1.30 glutinous rice ball 2.jpg

 

(P.S. 實情係, 冇人叫我要買三包湯圓囉, 係我三隻味都想食先買晒三包, 其實買一包十粒咪算囉~)

arrow
arrow
    文章標籤
    留學生活
    全站熱搜

    Julie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()