close

Day 135

 

2月2  星期日


今天的行程~
09:05  出去
09:38  到Belleville
12:40  離開
12:50  到Châtelet
13:30  到Musée de Louvre
13:48  入去
18:02  離開
18:18  到Châtelet
18:38  到Ménilmontant
18:50  回來

好彩今日好好天, 好好陽光~
今日約咗Christine同Lesley (同老公)去Belleville睇新年巡遊~ 因為約咗0930, 所以好早就出門口~ 點知我竟然行錯路, 又行錯反方向……… 原本時間啱啱好, 依家搞到遲到…………. 係我冇自覺, 應該留意街邊啲鋪頭, 一行見唔到Franprix就應該知唔啱~
Anyway, 去到之後Naj (泰國同學)都嚟咗, 太好啦, 多啲人熱鬧啲~ 起初唔知個巡遊喺邊, 又冇乜人, 點知到咗十點”蜂坎”咁多人, 多人到睇唔到………. 佢播啲新年歌我都覺得好開心, 但之後佢播埋啲好大陸嘅紅歌, 仲有成龍唱嘅國語版「男兒當自強」(不過舞獅我覺得「將軍令」係必需嘅), 仲有Beyond嘅「抗戰二十年」, 我真係覺得好奇怪……………同埋舞龍舞獅啲人全部都係後生仔女, 好街坊feel, 感覺好唔pro, 啲獅又細隻, 真係不能同香港比~ 不過我覺得佢哋要啲仔女嚟到巴黎都仲咁努力保存傳統 (at least佢哋要啲仔女舞龍舞獅), 真係好難得~ 聽到啲鼓聲真係令人好興奮, 但啲獅都唔採青嘅~ 估唔到巴黎都興氫氣球, 仲好多細路買~ 多人到嘔, 我永遠都係處於迫唔到埋去影相嘅處境………..

2.2 Paris - CNY Parade in Belleville 2a.jpg

2.2 Paris - CNY Parade in Belleville 3a.jpg

2.2 Paris - CNY Parade in Belleville 4a.jpg

2.2 Paris - CNY Parade in Belleville 5a.jpg

2.2 Paris - CNY Parade in Belleville 8a.jpg

 

2.2 Paris - CNY Parade in Belleville 9a.jpg

Lesley真係畫得好靚~~

2.2 Paris - CNY Parade in Belleville 12a.jpg

2.2 Paris - CNY Parade in Belleville 14a.jpg

2.2 Paris - CNY Parade in Belleville 23a.jpg


由於Lesley話好凍, 我哋就過咗對面café飲咖啡~ 老實說我都覺歐洲啲咖啡係好飲啲~ 大家傾咗一陣, 都幾開心~

2.2 coffee 1.jpg 2.2 coffee 2.jpg

離開café嘅時候巡遊隊伍返嚟啦, 我哋又睇咗個水尾~

2.2 Paris - CNY Parade in Belleville 31a.jpg

2.2 Paris - CNY Parade in Belleville 36a.jpg

2.2 Paris - CNY Parade in Belleville 40a.jpg

2.2 Paris - CNY Parade in Belleville 43a.jpg

好記得Christine問unicorn同新年有乜關係~

之後我同Christine、Naj去咗陳氏美食~ 相比起第二到佢唔貴, 睇落啲燒味都OK, 但我聞唔到香味………… 斬叉燒同收銀嗰個係香港人 (or廣東人), 講廣東話 (冇口音)~ 時間有啲早, 我唔係好肚餓, 又唔想駛錢, 所以我冇食~
之後我就照原定計劃一個人去Louvre~

2.2 Paris - La Seine 5a.jpg La Seine~

2.2 Paris - near Hotel de Ville 1a.jpg

Hotel de Ville~ 近另一區唐人街, 都有紅燈籠裝飾~

2.2 Paris - Louvre 5a.jpg

Louvre~

今日係free admission, 但都唔係排咗好耐隊~ 真係好多嘢睇, 啲嘢好靚!! 不過啲路唔係好順, 係咁周圍兜…………… 對住個地圖係咁check個啲points, 令我覺得好有目標~ 影咗勁多相, 勁肚餓, 勁攰………… 不過行咗差唔多四個鐘我都係行唔晒, 行到人 收工, 我都仲未行到去睇Mona Lisa, 第一層我都係行咗一半, 第二層完全未行…………… 周圍都好多樓梯, 如果行動唔方便嘅人真係好唔方便~ 冇辦法啦, 真係太多嘢睇啦, 唯有下個月第一個星期日再嚟過~ 

我真係影咗好多, 係咁意放啲~

 

 

 

 

 

2.2 Paris - Louvre 38 - Ewer from Irana.jpg2.2 Paris - Louvre 41 - Bowl with prince from Irana.jpg2.2 Paris - Louvre 43 - Bowl with seated prince from Irana.jpg 

2.2 Paris - Louvre 63 - Panel with flautist from Iran and Ispahana.jpg2.2 Paris - Louvre 72 - Masque-plastron from Egypta.jpg2.2 Paris - Louvre 92 - Christ and Abbot Menaa.jpg

2.2 Paris - Louvre 103 - Idole cloche from Thebesa.jpg2.2 Paris - Louvre 137- Defile de porteuses d%5Coffrandesa.jpg2.2 Paris - Louvre 149 - Le cercueil de la dame Kaahapya.jpg

 

 

 

跟住就返去啦~ 喺Rue de Rivoli個Châtelet口入metro, 行勁耐先行到去Line 11…………

2.2 Paris - Louvre 203a.jpg

Sunset from Louvre~

2.2 Paris - in the street 2a.jpg

Louvre出面有人吹番梘泡~

2.2 Paris - in the street 5a.jpg

 

之後喺Belleville轉Line 2又係行好耐, 我覺得我喺Belleville落再行返去都係差唔多~ 
間唔時Patience會好惡鬧啲女, 我都有啲驚, 因為唔知佢鬧乜…………
其實喺香港我都唔係一定要開電視嘅人, 佢哋成家人成日都開著電視唔睇, 部電視開足成日唔停~
今日都幾開心~

 

今天的費用~
 

cappuccino

4.8€

arrow
arrow

    Julie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()