close

Day 137

 

2月4   星期二


今天的行程~
12:44  出去
12:55  到Gambetta
13:27  到Vavin
13:31  到Reid Hall
14:05  出發
14:15  上巴士
14:26  落車 / 到Musée Rodin
16:16  離開
16:20  到metro Varenne
16:53  到Gambetta
17:10  回來

琴晚諗住再夜啲瞓, 但頂到兩點幾唔得啦, 我就瞓咗啦~ 跟住瞓到今日十一點先起身~ 睇咗啲readings同食嘢, 跟住我發現今日嘅meeting time係1325, 唔係1345, 嗰刻已經1238…………. (我係有遲到嘅………)
之後去Musée Rodin~ 我係完全冇ideas呢個係邊個, 都係嗰句, 我對art係冇sense, 不過Dr. Peter Read講得好詳細, 佢真係好勁~ 不過可惜museum嗰邊under renovation冇開, 只可以行Garden………. 如果係夏天都係一個好舒服嘅Garden~ 估唔到都幾多人, Rodin應該真係好出名~ Dr. Read話Michelangelo覺得每舊石都有個sculpture喺裏面, 佢要liberate個sculpture from the stone, life rises from the stone, 好厲害嘅想法~ Dr. Read仲話每個偉大嘅人都有個好decisive mind, 有個好大嘅force draw向前, 佢好知道自己想點, 然後向住呢個direction向前進~ 所以, 我冇可能成為一個great person………… 我所有嘢都好indecisive…………. 

2.4 Paris - Musee Rodin 1a.jpg

Musée Rodin

2.4 Paris - Musee Rodin 2 - The Thinkera.jpg The Thinker

2.4 Paris - Musee Rodin 4 - The Thinkera.jpg

The Thinker

2.4 Paris - Musee Rodin 6 - Balzaca.jpg Balzac

2.4 Paris - Musee Rodin 10 -  Victor Hugoa.jpg

 Victor Hugo

2.4 Paris - Musee Rodin 16 - Gates of Hella.jpg The Gates of Hell

2.4 Paris - Musee Rodin 17 - The Burghers of Calaisa.jpg

The Burghers of Calais


之後就返去繼續睇readings~ 我真係睇得好慢………… 無啦啦胃痛, 又冇點食過乜…………… 
其實我覺得學校啲trip幾好, 有人講解又唔駛自己俾錢, 但唔知點解有啲人次次都唔去 (後生嘅同學就係好自我……….) 老實說, 唔好話教人, 有一樣嘢自己叻到可以向人講解, 真係好叻, 我好羨慕, 就算係打一份工向人講解都好~
今日係星期二, 係睇「失恋ショコラティエ」嘅日子~ 因為呢套劇最近好想食朱古力~ 睇到句對白令我流眼淚, 完全呼應今日great person嘅感想!! 「自分自身のビジョンが消えてしまうことの方が怖い。どんなものが作りたいのかわからなくなって何もできなくなることが怖い。」~ 真係好中!!
開咗喺英國auntie俾嗰盒酒心朱古力食, 都冇我喺Poundland到買嘅咁好食~


 

arrow
arrow

    Julie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()