close

Day 140

 

2月7  星期五


今天的行程~
09:10  出去
09:24  到Gambetta
09:54  到Vavin
09:57  到Reid Hall
12:05  落堂離開
12:53  到Lesley家
15:50  離開
16:26  到Reid Hall
18:03  落堂離開
18:09  上metro 
18:39  到Gambetta
18:53  回來

首先, 我發覺今日嘅行程係同琴日完全一樣~ 返學放學就係咁㗎啦~ 
好大鑊, 我啲牙痛到瞓唔到覺………. 起身都起咗三次. 隻左腳又好痠(琴日明明都冇做過乜, 又冇行好多好多路), 出面又勁大風(好嘈)……….. 痛到流眼水, 完全瞓唔到……….
今日上Diaspora & Exile係OK嘅~ 我都講到少少嘢~ 估唔到一個短篇可以講兩個鐘都講唔完~ 都係嗰句, 可以對一樣嘢咁熟識講咁耐真係好厲害~ 
上完堂之後就要等到1630個dissertation session…….. Stef, 我同你講過兩次啦, 點解你都係唔check timetable㗎?? 21歲真係21歲, 好似以前我undergrad啲同學咁~ Information唔係人哋通知你㗎, 你要自己搵㗎, 其實人哋都有通知你有個timetable㗎, 係你自己唔check之嘛~ Information唔係下下塞理你個口到㗎~ 不過原來得我同Stef、Jenny係under sch of English…….. 我真係驚返到去一個人都冇………… 不過後尾FB有post entry, at least Vybarr會喺到~
起初我真係好眼瞓, 書都睇唔入腦………… 之後就同Lesley係咁傾計~ 佢short-list咗CHASE呀, 真係恭喜佢~ 我啲英文真係講得好差, 不過講多啲都係好事~ 傾到夠鐘先走, 我就一個人行返去Reid Hall啦~ 經過麥當勞忍唔住入去買咗Cappuccino~ 嘗試同佢講法文, 佢後尾都係同我講返英文~ 不過佢問我”How many sugar you want?” 我覺得好奇怪~

2.7 Paris - Jardin de Luxumbourg 1a.jpg

2.7 Paris - Jardin de Luxumbourg 2.jpg

經過Jardin de Luxumbourg~ 個天好藍, 法式花園就係咁, 啲樹修剪得好齊整~


個Dissertation session都OK嘅, Vybarr都俾到啲advice, 雖然我一啲都唔擔心Dissertation~ 不過Vybarr依家先嚟講話用乜reference style都冇所謂………… 早知我就完全唔用MHRA啦!! 依家已經洗濕咗個頭啦, 都冇辦法唔繼續用落去…………. 
我啲牙真係好痛, 痛到啲神經都好痛, 左鼻翼好痛, 有時左邊頭都會痛……….. 實在好頂唔住, 希望星期六有得睇牙醫啦~ 不過原來旅遊保險係唔保睇牙醫……….. 唔知我自己香港份保險保唔保㗎呢?? 希望呢到睇牙醫唔會太貴啦, 我好想快啲搞掂佢, 我諗我捱唔到返香港………..
成功整咗第一次嘅蛋包飯, yeah!! 下次睇下可唔可以整咖喱汁~ 都唔太難整, 係翻塊蛋有啲難, 兩隻蛋似乎太厚………. 都幾好食~

2.7 omelette rice 3.jpg

蛋包飯我整咗兩個, 有一個俾咗三姐妹食~ 啲茄汁落到好有Halloween嘅感覺............ 

 

今天的費用~

cappuccino

1.8€

 

 

 

arrow
arrow

    Julie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()