close

Day 139

 

2月6  星期四


今天的行程~
09:10  出去
09:22  到Gambetta
09:52  到Vavin
09:56  到Reid Hall
11:07  落堂離開
11:45  到Lesley家
13:26  離開
13:57  到Reid Hall
18:00  落堂離開
18:10  上metro 
18:37  到Gambetta
18:53  回來

上French, 好有defeated嘅感覺……….. 個功課佢哋寫咗好多, 我先寫咗好少………. 之後教咗啲嘢我又唔知點講………. 又係胡混過咗一堂………… 
之後又係去Lesley到~ 都落好大雨下…………. 好討厭呀!! 估唔到Lesley同老公咁鍾意啲湯圓, 薑係key point~ 終於都攞返個水壺啦(因為上次用咗嚟裝湯圓)~ 
原來Leilani (我中學best friend)已經生咗啦, 生咗個仔~ 恭喜晒~!! 
今日第二個驚訝點就係, VS唔飛SYD-HKG………. 咁啲同事(舊)就少咗好多嘢做, 又唔駛做transit機, 舊公司就嚟執笠㗎啦~
跟住上Film & Modernity~ 大鑊, 我又唔係exactly瞓咗嘅, 但我嘅subconscious mind read唔到套戲, 尤其係最重要嘅部份……….. 雖然今堂講嘅嘢係OK, 但我又冇講嘢啦……….. 好彩Frances冇嗌我~
我真係冇乜係好有興趣我又好叻㗎………. 上堂成日都唔知做乜…….. 雖然做完啲essays係好有滿足感, 不過讀書俾我嘅satisfaction其實一啲都唔大(其實從來都唔大, 見我啲GPA咁低就知啦)~ 老實說我真係冇乜專長………. 
開始同啲人friend啲啦, 大家會約大家去唔同地方~ 我都好想同大家explore多啲地方~
終於睇晒「The Pursuer」啦~ 感覺係, 好想彈琴……….. 我發現我成個幾禮拜冇寫過小說啦, 呢個禮拜真係好忙………… 不過唔緊要啦, 反正都冇人睇, 都係自我滿足啫~
啲外國人真係好識講嘢~ 當Frances問啲readings會唔會太多嘅時候, 啲人一係唔出聲, 一係話OK, Lesley話substantial (咁即係點??), 點解唔可素直(すなお)啲話真係太多?? 其實大家都係覺得太多~

arrow
arrow
    文章標籤
    留學生活 Paris 巴黎
    全站熱搜

    Julie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()