close

Day 143

 

2月10  星期一


今天的行程~
18:04  出去
18:17  到Gambetta
18:29  到Réaumur-Sébastopol
18:43  到Au Pied de Cochon
20:20  離開
20:58  到Bir-Hakeim
21:41  離開上metro
22:17  到Ménilmontant
22:30  回來

2.10 breakfast 3.jpg

今朝嘅早餐~  

今晚係約咗我個小學同學Katie~ 再check一check個地圖, 原來我上次應該有經過過間餐廳~ 決定喺Réaumur-Sébastopol落行去, 反正行去轉線都係差唔多~
化妝、出門口, 諗住同二妹講我出去, 但佢間房熄晒燈, 我諗佢瞓咗, 所以我冇嘈佢(不過個電視仲開著……..)~ 點知我出去時喺條街撞到佢三姐妹, 咁即係屋企係冇人嘅………… 但個電視仲係開住………… Anyway, 佢哋知我出去啦~ 

2.10 Paris - near Les Halles.jpg 喺街經過嘅一間麵店, 個名好搞笑~


準時到, 但Katie同佢老公一早就到咗啦~ 間餐廳我上次真係經過過, 喺正Saint-Eustache隔離, 我仲望過一眼, 但我竟然冇為意就係呢間餐廳!! 其實係貴嘅, 巴黎價錢~ 呢到都靚嘅, 嘢食OK啦, 好好食又未係, 原本仲打算寫落小說到, 不過係光一請的話(小說裏面)唔駛睇價錢都OK嘅~

2.10 Paris - Dinner @Au Pied de Cochon  11.jpg

2.10 Paris - Dinner @Au Pied de Cochon 2a.jpg


之後佢哋話要去cruise遊Seine, 我又一齊去啦~ 老實說我哋應該搭4號線轉RER C, 係我當咗RER C都係1號線(因為都係黃色……….)話要搭1號線, 結果搭耐咗少少, 真係唔好意思!! 結果落車之後要係咁跑, Darwin (Katie老公)仲跌親添…………. 但最後都係趕唔切……….. 雖然我覺得就算搭4號線都係會趕唔切, 但我都係覺得好唔好意思…………
Darwin係喺Sony做, 仲教咗我啲影相技巧~ 老實說我真係好懶, 買咗部相機返嚟都冇點認真試下各種function同好好利用佢~
見到巴黎鐵塔閃閃閃, 同埋metro出嚟嗰個corner位, 真係令我好有懐かしい嘅感覺, 一啲不能回到過去又好微不足道嘅回憶~
不得不提今日個妝化得超好, 心情大好~ 

2.10 Paris - Eiffel Tower 6a.jpg

2.10 Paris - Eiffel Tower 9a.jpg

今天的費用~

Dinner

20.5€

 

arrow
arrow
    文章標籤
    留學生活 Paris 巴黎
    全站熱搜

    Julie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()