close

Day 145

 

2月12  星期三

2.12 Paris - Mariage Freres 10.jpg

2.12 Paris - Dinner @ Les Relais d%5CAlsace 7.jpg

今天的行程~
09:04  出去
09:14  到Ménilmontant
09:27  到Hôtel de Ville
09:45  到Mémorial de la Shoah
10:00  入去
12:09  離開
12:22  到BRASSAÏ Exposition
12:38  入去
12:59  離開
13:34  到Carrousel du Louvre / Mariage Frères
15:58  離開
16:29  上metro Châtelet
16:47  到Ménilmontant
16:58  回來
20:00  再出去
20:08  到Ménilmontant
20:35  到Gare de Lyon
20:41  到Hotel Terminus Lyon
21:25  Dinner @Les Relais d’ Alsace-Taverne Karlsbrau
23:05  離開
23:07  上metro
23:46  到Ménilmontant
23:57  回來

今朝又一早去Mémorial de la Shoah, 勁勁勁眼瞓, 完全唔能夠留心睇字……….. 仲有好多嘢都係得法文, 真係太可惜, 冇辦法明白……….. 我絕對認同猶太人被迫害屠殺係好慘, 但唔代表佢哋可以用呢個理由去迫害啲Palestinians!!! 呢個係我行呢個Mémorial嘅感想~ 以前我都有去過concentration camp, 都去過Anne Frank House同AMS個Jewish Museum, 老實說對我呢個非歐洲人嚟講感覺唔太大, 係覺得呢啲係歷史, 同猶太人好慘, 只係純粹嘅sympathy~ 不過讀完上個term之後, 我睇到猶太人嘅另一面~ 因為「以牙還牙」嘅諗法, 歷史先會不斷重演~ 人哋迫害我, 我就要迫害返其他人, 真正嘅やられたらやれ返し~ 希望有一日Palestinian都有佢哋自己嘅memorial museum~ 就算有幾多Holocaust museum都好, 人類都唔會從中學習到, 啲Big Powers都有份幫Israel迫害Palestine!! 唔係話你哋對啲猶太人好內疚, 佢哋想點你哋都幫佢(甚至係迫害其他人), 但其實講真嗰句, 你哋都係唔想要啲猶太人先幫佢哋(at least唔駛留喺你哋國家remind你哋嘅dirty history), 點講都好, 都係為咗自己好過, 又係自私行為~
相比起歷史講解, 我覺得一樓temporary exhibition啲相展好睇啲~ 我對相展比較有興趣~

2.12 Paris - Holocaust Museum 1a.jpg

2.12 Paris - Holocaust Museum 2a.jpg

2.12 Paris - Holocaust Museum 3a.jpg


之後再行去睇BRASSAÏ個相展(喺Hôtel de Ville)~ 要排隊, 雖然今日好好天, 又好陽光, 但勁大風, 好凍…….. 裏面唔係好大, 但都好多人下~ 我都幾鍾意Flâneur呢個concept (以前undergrad有學過)~ 講真巴黎係一個nice place to wander around, 漫無目的一邊行一邊影相, 睇下周圍嘅景物, 每次都會發現到啲有趣嘢~ But, 你又要好好好小心睇路喎, 因為過馬路啲車都幾亂咁嚟, 而且路上真係好好好多狗屎!!! 我都唔係未”lai”過嘢㗎啦………. 如果我都可以好Flâneur咁喺香港周圍行周圍影相就好囉~
之後嘅目標係去Mariage Frères ~ 係就係喺同一區, 但其實行過去都幾遠~ 呢到啲門牌好奇怪, 對面係9X號雙數, 呢邊竟然係4X號單數………… 其實就係喺Louvre個商場入面, 如果Emily (我香港嘅friend)早啲同我講我上一次就去埋啦~ 我一直以為佢個tea係三點先有, 原來十二點就有啦~ 我以為佢會有個甜品櫃賣甜品, 係冇㗎, 佢真係齋做茶~ 我照入去餐廳嗰邊叫咗個tea set, 茶實在有太多得揀啦(成本茶menu叫Art of Tea), 我又冇乜特別喜好, 但老實說我唔鍾意啲甜茶, 尤其是食甜品嘅時候~ 個waiter都幾好, 講解咗少少, 但佢叫我飲中國茶, 咪返啦~ 原來佢識日文, 仲好好好勁, 叻過我好多, 唉, 我真係要努力啲先得啦~ 最後我揀咗要Darjeeling~ 佢個set都OK呀, 個茶都好好飲, 好夠strong~ 佢個Napoleon好好食, madelaine就OK啦, 抹茶味嗰個冇抹茶味……… 嘩, 佢個macaron好好食!! 我唔知係咩茶, 但好香茶味, 仲有果肉喺裏面, 重點係甜度好啱我~

2.12 Paris - Mariage Freres 1.jpg

2.12 Paris - Mariage Freres 2.jpg

2.12 Paris - Mariage Freres 3.jpg 呢本就係menu -- Art of Tea~

2.12 Paris - Mariage Freres 4.jpg

2.12 Paris - Mariage Freres 5.jpg

2.12 Paris - Mariage Freres 6.jpg

2.12 Paris - Mariage Freres 7.jpg

2.12 Paris - Mariage Freres 8.jpg

2.12 Paris - Mariage Freres 9a.jpg


係咁寫日記, 寫完時已經三點幾……… 壺茶都幾多, 倒極都仲有(唔怪得要成十歐啦!!)~ 都幾多日本人嚟~ 如果我唔係要返去化妝, 我可能會坐成大半日, 而且呢到收到wifi (雖然收得好差)~ 其實佢本Art of Tea我好想睇, 不過我叫完嘢佢就收咗啦……… 算啦, 我寫日記都寫咗好耐, 而且我帶咗「Dreaming in Cuban」都未睇~
飲完成壺茶, 當然要去廁所, 但呢到係Louvre嘅商場, 廁所竟然都要收錢!! 當好急嘅時候, 仲要好凍, 原來都幾大鑊㗎~但我都好叻, 後尾搵到麥當勞, 而麥當勞個廁所又唔似喺Lisbon咁要收錢, 太好啦~ 呢個禮拜真係駛得太多錢啦(好在上個禮拜唔係駛咗好多), 下個禮拜要慳啲先得(除咗睇牙齒, 我諗at least可以claim返₤100)~
返到嚟化好妝又再出去~ 今日個妝都化得OK呀~ 出去時都仲係落雨……….. 夜晚啲metro好疏, 等咗成五分鐘先有車, 我行咁快去到個站都冇用………. 之後喺Nation轉RER A, 行咗兩次都係錯方向, 第三次先啱………. 好彩坐一個站就到咋~ 落咗車之後個站又好大, 又冇地圖睇, 完全唔知邊個出口出…….. 跟住一號出口同二號出口係兩邊唔同方向, 算啦後尾我揀咗一號嗰邊, 好彩係啱㗎啫~ 好彩我去到酒店時佢哋都係啱啱到(約咗Katie、Darwin, Darwin爸爸都喺到)~ 跟住去食飯, 間餐廳就係隔離~ 價錢都算OK嘅, 叫咗蝸牛, 好好食, 但好貴…………. 我叫嗰個豬手好好食, 好大隻, 好抵食, 食唔晒……… 埋單成138€……….. 食得好開心, 話咁快就十一點啦~ 呢間餐廳都幾好食, 只要就住嚟嗌就唔太貴, 有機會可以再食~

2.12 Paris - Dinner @ Les Relais d%5CAlsace 3.jpg

2.12 Paris - Dinner @ Les Relais d%5CAlsace 4.jpg

2.12 Paris - Dinner @ Les Relais d%5CAlsace 5.jpg

2.12 Paris - Dinner @ Les Relais d%5CAlsace 6.jpg

2.12 Paris - Dinner @ Les Relais d%5CAlsace 11a.jpg


之後搭metro返去, 上RER A, 唔知乜事遲遲唔開車, 等咗勁耐, 後尾我就走返去坐Line 1算啦~ 其實Line 1都係兩個站到Nation, 好快~ 返到Ménilmontant都成2346, 但條街超多人, 完全感受到個city嘅vibration~ 

2.12 Midnight in Paris.jpg Midnight in Paris~
 

終於今日係一日好開心嘅一日~

 

今天的費用~

Mariage Frères

23€

 

 

arrow
arrow

    Julie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()